Pap Mam & Kelsey - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van kyll - WaarBenJij.nu Pap Mam & Kelsey - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van kyll - WaarBenJij.nu

Pap Mam & Kelsey

Door: kyll

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland


Na 3 maanden was het dan eindelijk zo ver! Ik zag weer eens iemand van het thuisfront! En niet zomaar iemand, zoals je kan raden; pap mam en Kelsey. Die kwamen me eventjes 3 weekjes opzoeken hier in Auckland. Ik had het geluk dat ik Alex’ auto kon lenen om ze op de luchthaven op te halen. Het was voor hun wel eventjes schrikken, mijn nieuwe rijstijl, dat dan ook nog aan de linker kant van de weg. Maar we hebben het overleeft! Ik had een verkorte werkweek, dus ik had lekker op tijd weekend en dat was wel nodig. Want op vrijdagmorgen hadden we om 7.00u al het vliegtuig naar Queenstown.

Dag 1 – Queenstown
Op vrijdagmorgen ging de wekker al om 4 uur af.. lekker vroeg ja! We hadden om 7uur het vliegtuig en waren al rond half 9 in Queenstown. Hier hebben we even de camper opgehaald en toen kon onze reis beginnen. Het eerste wat me opviel was dat het zuid eiland heel anders is dan het noord eiland. Een ander klimaat en daardoor ook een ander landschap. Het was erg zonnig dus het weer zat ook nog eens mee. De eerste dag hebben we vooral gebruikt om onszelf een beetje in de camper te installeren. Nadat we wat hadden rondgekeken in Queenstown hebben we koers gezet richting Milford Sound. Dit is een behoorlijk stuk rijden, maarja afstand wil hier in Nieuw-Zeeland weinig zeggen.
Kilometers vandaag: 199

Dag 2 - Milford Sounds
Vandaag stond Milford Sound op het programma, het was nog een hele reis om er te komen. Er is namelijk maar een weg er naartoe. Dit is het enige wat we vandaag gedaan hebben en met de kilometerstand kun je zelf welk uitrekenen hoelang deze weg was. Onderweg konden we onze ogen uitkijken, want echt… alles hier is zooo mooi! Echt ongelofelijk, bergen, meren, valleien. Echt alles was even mooi! We hebben geprobeerd foto’s te maken maar het is moeilijk om zoiets moois goed vast te leggen. Toen we aankwamen in Milford Sound hebben we de ferry gepakt door ’t Fiordland heen, erg mooi! We hebben hier van alles gezien, van dolfijnen die langs de bood zwommen tot zeerobben die lekker op een steen lagen te relaxen. Al met al, geweldig!
Kilometers vandaag: 239 Kilometers Totaal: 438

Dag 3 - Central Otago
In all vroegte vanmorgen (8.00uur.. ja dat is vroeg!) zijn we vanuit Te Anau vertrokken in de richting van Mt Cook. De reis ging door een schitterend landschap, wat hier bekend staat als Central Otago. We hebben flink wat kilometers gemaakt dus het was vooral sightseeing. We zijn op verschillende plekken gestopt om even van het landschap te genieten. We zijn ook halverwege gestopt voor een picknick. Ook al is het bijna winter, het weer hier is nog steeds schitterend. Vandaag geen wolkje gezien en volgens mij zelfs een beetje verbrand. Ik denk dat ik jullie nu wel nieuwsgierig maak naar de foto’s. En terecht! Het was echt zo mooi! Maar het is zo moeilijk om dit op een plaatje vast te leggen. Ik heb ook aardig wat gefilmd maar toch.. Ik kan iedereen aanraden om hier een keer naartoe te komen en deze schitterende reis te maken.
Kilometers vandaag: 376 Kilometers totaal: 814

Dag 4 - Mt Cook
Vandaag ging de reis vanuit Twizel naar Mt Cook. Hier in Nieuw-Zeeland liggen maar een paar wegen en naar een klein dorpje waar bijvoorbeeld Mt Cook ligt (de hoogste berg van NZ), zit je al gauw op een weg die 60 kilometer lang is zonder zijwegen. Dat neemt niet weg dat je onderweg een adembenemend uitzicht hebt! Aangekomen bij Mt Cook hebben mam en Kelsey even gekeken wat er te doen was. Ze kwamen terug met een reisje naar de voet van de berg en een bezoekje aan een van de vele gletsjers hier. Het was erg mooi om te zien hoe hier de natuur al duizenden jaren aan het werk is en waarschijnlijk ook nog wel even bezig zal blijven. We gingen eerst met en Jeep een heel stuk door de vallei heen gereden. Ongelofelijk dat deze eerst gevuld was met ijs, van de ene zijkant naar de andere was bijna 5km.. en dan nog de lengte. Het was erg indrukwekkend! ’t Laatste stuk van het pad was te klein om met de jeep te gaan dus gingen we met een klein voortuigje dat geschikt was voor allerlei soorten terrein. In de namiddag hebben we koers gezet richting Christchurch. Al met al, weer een dagje genieten!
Kilometers vandaag: 336 Kilometers totaal: 1150

Dag 5 - Christchurch
Voor vandaag stond Christchurch op de planning. Het is de 3e stad van Nieuw-Zeeland, na Auckland en Wellington, het is de grootste stad van het zuid eiland. Ik heb vele mooie verhalen gehoord over deze stad. Het heeft namelijk een hele mooie kathedraal in het centrum en ook verschillende bloemen tuinen. Ik was dan ook een beetje teleurgesteld toen ik zag hoe het echt was. Het hele centrum was afgezet met een groot hekwerk. Het centrum is ongeveer even groot als dat van Eindhoven. Niemand mocht erin, althans niemand die er niets te zoeken had. Alle winkels lagen leeg en het was compleet verlaten. Een jaar geleden waren hier 2 aardbevingen kort na elkaar en die hebben de hele binnenstad in puin gelegd. Het deed een beetje aan een oorlogsgebied denken. Er was helaas niks van al het moois te zien. Dus na de lunch hebben we wat gewinkeld en zijn we snel verder gegaan naar de West Coast.
Kilometers vandaag: 305 Kilometers totaal: 1455

Dag 6 - Westport
Vandaag stond vrij weinig op de planning. We hebben ook maar een klein stukje gereden (150km). Het was min of meer even een rustdagje. Eerst hebben we lekker uitgeslapen en na ons ontbijtje zijn we verder richting het noorden gereden. We zijn onderweg op verschillende plaatsen gestopt om een wandeling te maken. Zo zijn we gestopt bij de Pancake rocks, dit zijn rotsen in de vorm van pannenkoeken, dit zag er wel grappig uit. Daarna zijn we gaan kijken bij de zogenaamde blowholes, dit zijn rotsen met gaten erin en als de golven van de zee er dan onder tegenaan slaan spuit het water omhoog. Ook zijn we gaan kijken bij een Seal colony, een zeehondenkolonie, die lagen met z’n alle lekker te zonnen op een stel rotsen. We waren al op tijd op de camping en zijn daarna nog even het stadje ingegaan om lekker te eten en wat boodschappen te doen.
Kilometers vandaag: 148 Kilometers totaal: 1603

Dag 7 -
Vandaag was het redelijk slecht weer, we hebben dus niet veel ondernomen. Het weer begint weer wat slechter te worden, dat is vreemd want we gaan steeds verder naar het noorden toe en aangezien we onder de evenaar zitten zou je denken dat des te verder naar het noorden het weer beter zou worden. Het regende een beetje en we hadden niet echt zin om nat te worden, dus hebben we er voor gekozen om maar een stuk te rijden en ’s avonds een filmpje te huren. En niet al te laat naar bed want voor morgen staat een vermoeiend dagje op het programma.
Kilometers vandaag: 234 Kilometers totaal: 1837

Dag 8 - Tasman Park
Vandaag moesten we er vroeg uit want om half 9 zou een busje ons op de camping ophalen. En dat busje zou ons vervolgens naar het Abel Tasman park brengen. We zijn ondertussen in de noordpunt van het zuid eiland aangekomen en hier ligt het Abel Tasman park. Het park is genoemd naar de Nederlander, Abel Tasman, die Nieuw-Zeeland ontdekt heeft en het op de kaart heeft gezet. Het was een erg mooi een groen park. We hebben eerst met een bootje langs de kust gevaren en op een gegeven moment zijn we eruit gezet en hebben we een stuk door het bos gelopen. Het was eerlijk gezegd meer een oerwoud, zo dicht begroeid! We zijn later weer door een bootje opgehaald en terug naar de camping gebracht. Erg vermoeiend allemaal vandaag, dus na afloop zijn we lekker een pizza’tje gaan eten bij de Pizzahut.
Kilometers vandaag: 41 Kilometers totaal: 1878

Dag 9 - Wellington
Vandaag stond de oversteek naar Wellington op het programma. Om half 11 moesten we bij de Ferry zijn en die zou ons vanuit Picton naar Wellington brengen. Het was erg mooi om boven op het dek van deze ferry te staan. We gingen namelijk eerst door de zogenaamde Marlborough Sounds, ook een nationaal park en ’t was erg mooi om hier doorheen te gaan met de ferry. Op open zee werd het water wat onrustiger maar gelukkig niet al te dat we er ziek van werden. ’s Middags hebben we wat door Wellington gelopen en hebben mam en Kelsey even de tijd gehad om te shoppen. Het was weer lekker zonnig vandaag!
Kilometers vandaag: 188 Kilometers totaal: 2066

Dag 10 - Taupo
We zijn op het noord eiland en dat betekent dat onze reis er bijna op zit. We hebben namelijk onze laatste 2 dagen ingedeeld om zo snel mogelijk terug te rijden naar Auckland en ook nog onderweg hopelijk snel even iets mee te pikken van het noord eiland. We zijn vanmorgen al erg op tijd vertrokken uit Wellington, de reis ging naar Taupo. Taupo is een plaatsje in het midden van het noord eiland in Nieuw-Zeeland, het is gelegen aan het gelijknamige meer. Het was erg mooi om hier langs af te rijden ondanks dat het weer niet helemaal meezat. Maar we hebben niet te klagen, het is nu al dag 10 en we hebben maar een paar dagen slecht weer gehad. En als je dan bedenkt dat het bijna winter is, die hier voornamelijk uit regen bestaat, dan hebben we erg veel geluk gehad. In Taupo zijn we nog even naar een waterval gaan kijken en naar een soort van maanlandschap, dat heeft zich in de loop der jaren gevormd door de thermoslogische activiteiten hier. Dat was wel interessant om te zien en ’s avond zijn we lekker gaan eten bij de plaatselijke Italiaan.
Kilometers vandaag: 400 Kilometers totaal: 2466

Dag11 Auckland Home sweet home
Vandaag was officieel onze laatste dag samen, althans de laatste dag dat we samen zouden reizen. We wouden het een beetje rustig aan doen vandaag dus we hebben eerst lekker uitgeslapen (ik althans haha). Daarna zijn we verder gegaan met onze reis naar Auckland. Onderweg zag ik dat in het dashboard een lichtje aan was dat er normaal niet was. Dus heb ik even gebeld naar het verhuur bedrijf en die zeiden dat we beter even naar een garage konden gaan. Achteraf was het niet nodig geweest want heb was maar iets kleins, met de remmen ofzo haha. Toen we Auckland binnen reden had ik echt het gevoel dat ik weer thuis was, heel vreemd… Ik ben me hier in Nieuw-Zeeland erg thuis gaan voelen dus zie toch wel een beetje op om weer echt naar huis te gaan. Maar ik heb het thuis ook goed, daar zitten namelijk ook een aantal mensen op mij te wachten volgens mij!
Kilometers vandaag: 304 Kilometers totaal: 2770

De laatste dagen die we samen als gezinnetje hebben doorgebracht hier in Auckland zijn ook omgevlogen, eigenlijk net zoals de rest van de vakantie. We hebben nog wat tijd doorgebracht in de stad en hier nog wat dingetjes gedaan zoals een bezoekje brengen aan de skytower. Maar op vrijdag was de vakantie dan echt afgelopen voor pap, mam en Kelsey. Ik heb er van genoten, echt van iedere dag van ieder uur en van iedere minuut!

Foto’s: https://plus.google.com/photos/106456826353212139459/albums

  • 21 Mei 2012 - 15:34

    Kelsey:

    Hellooo bro!

    Damn, nog niemand die heeft gereageerd op jou verhaal haha. Hoe is het mogelijk? (nee serieus, hoe is het mogelijk?!).

    Ik heb wel al mensen gehoord die het hebben gelezen dus de reacties zullen binnenkort wel binnenstromen haha. Mientje heeft het trouwens ook gelezen en namens haar moet ik even zeggen dat ze het helemaal geweldig vind! Ze gaat eens met Jan overleggen of en wat ze als reactie gaan schrijven ;)

    Wij zijn bij lange na nog niet bekomen van deze geweldige reis met jou! De hele familie was vanmorgen om 7 uur al klaarwakker en had het liefste vanmiddag een middagdutje gedaan. In plaats daarvan ben ik de hele dag met mam op jak geweest en is pap met de tuin bezig geweest. We zijn ook nog even naar oma geweest, haar ook verteld hoe het is geweest en ze bleef maar vanalles vragen! (dezelfde vraag paar keer haha)

    Diezel hebben we gisteren opgehaald, wat we trouwens voor jou hebben gefilmd maar niet door krijgen gestuurd omdat het bestandje te groot is. Hij was super blij om ons te zien maar heeft het erg goed gehad bij ome Mart en Angeline. Fred had hem op zaterdag nog een flinke wasbeurt gegeven want anders hadden we hem dachten ze niet meer herkend! Nu blonk hij als een spiegel haha.

    Dju, vergeet ik bijna te reageren op je verhaal haha. Ik vond het echt een onvergetelijke reis en heb het echt super leuk gehad met z'n viertjes! Dit vergeten we nooit meer en wat is het toch een mooi land.. we hebben veel gezien en gedaan. Nu dat ik terug in Limburg ben neem ik toch wel terug dat ik zei "Ik wil wel eens iets anders dan een berg zien!" haha. Zo vlak als wat hier as you may know.

    Geniet van je laatste maandjes want voor je het weet ben je weer thuis!

    Ik heb trouwens ook stiekem nog steeds zoiets, als ik terug ga naar new york, "ik ben weer thuis". Maar laat dat pap en mam maar niet horen haha.

    xx

    ps. je bent spontaan vergeten te vertellen dat pap opeens rechts ging rijden in plaats van links? En hoe hilarisch wij alle drie in de camper zaten te schreeuwen "links pap! links links!!" en hij heel relaxed "ja, links" en vervolgens gewoon rechts bleef rijden haha.

  • 21 Mei 2012 - 16:33

    Herline:

    Ha die Kyll,

    Damn, Kelsey is me voor geweest !!!

    Ik had vanmorgen al je verhaal gelezen maar wilde niet de eerste zijn. Daarom heb ik gewacht tot vanavond. Misschien hebben wel meer mensen dit gedacht, haha !!!!

    Wat een geweldig verhaal, en als ik de foto's bekijk dan is het echt een fantastisch mooi land, en dat mag jij een aantal maanden gewoon als je thuis beschouwen. Dat is toch wel een ervaring die je nooit meer zult vergeten. En als dan ook nog eens je hele familie "even" op bezoek komt, dan is dat toch wel heel bijzonder !!!!

    En dat "oos John" heel eigenwijs rechts blijft rijden, daar sta ik echt niet van te kijken. Is dit eigenwijsheid, ouderdom of gewoon domheid ?? Ik weet niet wat van de drie het ergste is en dat zullen we maar even in het midden laten. Gelukkig zijn jullie hier heelhuids vanaf gekomen, hahaha !!!

    Maar alle gekheid op een stokje Kyll, je hebt nu weer nieuwe energie opgedaan. je hebt je familie weer gezien dus nu kun je er weer even tegen. Maar ga je daar niet al te veel thuis voelen, want hier zijn ook een hele hoop mensen die je graag weer veilig terug zien komen.

    Blijf genieten, want dat doen wij ook van jouw verhalen.

    Groetjes,
    Herline

  • 21 Mei 2012 - 17:01

    Mam:

    He Kyll,

    En dan zijn we weer terug in het kikkerlandje. Ben toch ook weer blij dat tijdens de reis, alles goed is gegaan. Zo'n 22.000 km heen, en dan nog eens terug is niets niks. Daarbij nog de nodige km die we samen hebben rond gereisd.

    Het was indrukwekkend wat we allemaal hebben gedaan en gezien. Ben ook heel blij dat we dit met z'n vieren hebben gedaan, het is iets wat ik nooit meer zal vergeten.

    Straks als je terug bent, en we er samen over praten, kunnen wij ons er ook een beeld bij vormen, over hoe het daar is.

    De dagen voor we naar het Zuidereiland gingen en erna, in Auckland waren ook bijzonder. Samen lekker uit eten, het was gezellig als je bij ons in het appartement kwam logeren, eten of gezellig babbelen. Ons door jou laten rondrijden in Auckland city, ijs eten in Mission Bay.( En dat was niet zo maar n ijs he Kelsey haha) Bij jou op het bedrijf op de morning tea. En de dag dat we naar Mieke en Wil zijn geweest, en daar van Mieke haar kook kunsten hebben mogen genieten.
    En niet te vergeten het oversteken van een kruising op Queensstreet. Hier moet alles netjes over het zebrapad, daar steken ze dwars de kruising over om aan de andere kant te komen.Ik heb nog nooit zoiets gezien ! Maar het meest bijzondere waren toch de dagen dat we samen zijn rond getrokken met de camper. Het was in een woord GEWELDIG !

    Jij ook bedankt, voor de mooie tijd samen in Nieuw Zeeland

    X

  • 22 Mei 2012 - 18:36

    Pap:

    He Kyll,wat heb je toch een mooie stageplek uitgekozen,wel erg ver maar zeker de moeite waard,mens wat is het daar mooi.Dit is niet in woorden uit te drukken,dit moet je gezien hebben.En jij hebt dit voor ons mogelijk gemaakt,echt geweldig.

    Wat was dit een leuke doe vakantie voor ons allemaal he. Het was een heel goed idee van je om met een binnenlandse vlucht naar het Zuidereiland te gaan en daar een Camper te huren en zo terug te rijden naar Auckland. Veel kilometers gereden maar zeer zeker de moeite waard.
    Mocht daar ook nog lekker links rijden maar toen ik moest keren op de weg was ik even de weg kwijt ha,ha. Door het gegil van Kelsey en het geknipper van een tegenligger zat ik alweer vlug op de goede weghelft. In dezelfde nacht hoorde ik Kelsey roepen in haar droom ,links Pap ,links ,links.Dit gaat mij toch echt een beetje te ver. Ik wil best Taxi rijden maar ik ga geen nachtdiensten draaien he,ha ha.

    Maar wat is het daar mooi,zou zo terug willen. Ook fijn dat je ons de stad Auckland van alle kanten hebt laten zien zowel overdag als savonds.Zelden een zo'n mooie Skyline gezien. En dan bij de stoplichten steekt iedereen diagonaal over,waarom op twee stoplichten wachten als het met een ook kan.

    Jammer dat de drie weken zo vlug om waren maar dit zullen wij nooit vergeten.

    Ken je Sir Edward Hillary nog.

    Ik wist nl niet dat de Skytoren hoger is dan de Eifeltoren.
    Niks voor Mam he zo'n hoogte.

    Beste Kyll,
    geniet nog van de tijd die je daar mag zijn want geloof me het is zo voorbij.

    Groetjes en nog heel heel veel plezier daar met je vrienden.

    Pap


  • 22 Mei 2012 - 20:11

    Mientje.:

    Dag Kyll, Ik heb met aandacht jouw berichten gelezen en de fantastische foto,s verscheidene keren bekeken . We gaan er ,n mailtje over samenstellen , Het is geweldig wat jullie daar zagen !. Het is ,n onvergetelijk samenzijn voor jullie geweest , Groeten uit Nederweert.

  • 27 Mei 2012 - 07:14

    Dokan:

    Hoi Kyll,

    Ik heb gelezen en gezien op de foto's dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.Ik heb samen met je pap de foto's gekeken die heel mooi zijn. Ik hoop dat je daar nog een hele mooie tijd hebt.

    Groetjes
    Dokan

  • 27 Mei 2012 - 20:58

    Albert &RienTrines:

    hallo kyll ik heb net de foto' en het verslag gelezen jullie hebben allemaal genoten als ik jou daddy zie glunderen op de foto's dan is hij toch zo trots op zijn gezinnetje.
    Wat is het mooi daar en hoe lang blijf je nog .Wat kost daar de benzine volgens ons is die niet duur gezien de km die jullie af gelegd hebben .
    Pap en Mam en Kelsy zullen toch wel blij zijn als jij weer in Nederweert bent ,wij wensen jou nog een fijne tijd daar en een goede vlucht terug .
    Groetjes Rien en Albert uit Beringe

  • 30 Mei 2012 - 16:46

    Hennie En Jac:

    Hallo Kyll,

    Wat een mooi verslag heb je gemaakt van julliie reis. Echt uniek zo met het hele gezin door Nieuw-Zeeland trekken. En dan die foto''s! Echt niet normaal. En dan te bedenken dat het in werkelijkheid nog mooier is.....!!
    Kyll nog een hele fijne tijd ginds,

    Groetjes uit Ospel


  • 07 Juni 2012 - 12:25

    Drina-Huub Lemmen:

    Hallo die kyll Dit is wat anders dan het Limburgse Geniet er maar goed van want detijd vliegt om wij lezen dat alles naar wens verloopt houwen zo wij wensen je nog enkele leuke
    maanden Voor ons begind de vacantie 22-6 naar croatie Verder vele
    groeten en het aller beste Drina- Huub

  • 11 Juni 2012 - 09:56

    Kelsey & Diezel:

    We missen je, Kyll !
    Nog maar 49 nachtjes slapen !

  • 20 Juni 2012 - 06:09

    Roel:

    Ey Kyll,

    Ik dacht ik zal nog maar eens op je site kijken! Zie ik dat het dagboek is van jullie rondtocht op het zuidereiland.

    Ik heb alle foto´s gezien en je verhalen kloppen precies met de verhalen van het thuisfront! Super mooi allemaal!

    En heb je al contact gehad met Peter?
    Misschien kun je zometeen als je terug bent nog wat extra dagen werken om al det geld wat je daar hebt gespendeerd aan je geweldige reis terug te verdienen.

    Nog 4 weken en dan zijn Kelsey en ik gelukkig ook er ff tussen uit! Kunnen we eindelijk van de zon en zee gaan genieten want hier is het weer wel erg matig. Wel warm maar de heletijd bewolkt en regenachtig.

    Zondag gaan we van Marwijk maar eens opzoeken in Meerssen want we gaan met de vrienden scooterrijden. Dus ik denk wel dat we even bij Bertje langs gaan. Want was het toch een drama he? Sta je daar zo vroeg voor op!

    Nog veel plezier je laatste maand!

    Roel

  • 22 Juni 2012 - 08:11

    Pap:

    He Kyll

    nog even en dan kunnen wij je weer lekker knuffelen,kan niet wachten.

    Je grote vriend Diezel doet het erg goed.Hij gaat elke dag veel basketballen,ik bedoel door de tuin rennen met een basketbal waar geen lucht meer in zit,weet hij veel. Hij zal het er niet warm van krijgen want de regen valt hier soms met bakken uit de lucht.

    Afgelopen Maandagmorgen tegen 7.00 zijn wij nog samen gaan trimmen en waren hier net NIET op tijd van terug. Het ging behoorlijk tekeer en ik (weet hij veel onze Diezel) was blij dat ik kon schuilen onderweg. Ikke bang voor onweer,helemaal WEL dus. Poeh wat was ik blij dat ik met Diezel in die schuur zat. Heb het hier echt niet op.He Kerel van me,geniet er nog van en ik zie je vlug weer op SKYPE.

    Groetjes aan je Collega's

    Draaien ze nog steeds van die ouwe lullen muziek,hahahahahahah.

    Pap

  • 22 Juni 2012 - 11:39

    Rian:

    Heee maatje!

    Mooi om te lezen wat je daar met je familie allemaal nog hebt kunnen zien, en vooral de foto's. Ik heb het woord al eerder gebruikt, maar WAUW!
    Als je nog ooit terug gaat, ga ik mee haha!
    Ik zou zo elke foto die je gemaakt hebt op mijn achtergrond van mijn laptop zetten, zo mooi!

    Goed om te lezen dat jij je daar zo thuis bent gaan voelen, hoop alleen toch echt dat je terug komt zodat we snel bij kunnen kletsen want bent enorm benieuwd naar al je verhalen, al vertel je in dit dagboek ook enorm veel.

    Je bent er nog maar een paar weekjes en ik kan alleen maar zeggen: Geniet ervan!

    Tot snel maatje!
    PS: Het is hier niet zo mooi weer, gelieve wat mee te nemen van daar :)!

    Knuffels uit dit kikkerlandjeee!

  • 24 Juni 2012 - 09:17

    Wil Doensen:

    Hoi Kyll,

    Na een drukke periode achter de rug te hebben gehad heb ik vanmorgen weer eens de moeite genomen om jou reisverslagen te lezen. Jij hebt weer een geweldige tijd gehad met je ouders en zusje. Ook de foto's waren prachtig. Als je terug bent dan wil ik wel een avondje komen buurten en de filmpjes bekijken, als dat mag.
    Nou Kyll, geniet ervan en tot binnenkort.

    Groetjes,

    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Down Under

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

Ik ga maar weer eens op huis aan..

25 Juni 2012

Still alive

21 Mei 2012

Pap Mam & Kelsey

18 April 2012

Eastern

03 April 2012

St. Patricksday, family & Paihia

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 15228

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 30 Juli 2012

Down Under

Landen bezocht: