Nog 4 nachtjes!! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van kyll - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes!! - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van kyll - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes!!

Door: kyll

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2012 | Nederland, Nederweert

hallooo!!

dit is ie dan! mijn waarbenjij.nu!!
hier zal ik geregeld verslag doen van alles wat ik Down Under uitvoer.. om jullie natuurlijk ook een beetje op de hoogte te houden!

Vanavond vier ik mijn afscheidsfeestje om nog even afscheid te nemen van iedereen. En dan is het woensdag zo ver!! dan gaat mijn reisje beginnen.. naja reisje.. 20.000km xD! dat zijn heel wat uurtjes in zo een stale kist.. en dan ook nog tusselandingen.. maarja dan heb je wel wat :)!

Tot straks!



  • 05 Februari 2012 - 19:41

    Henk Bruijnaers:

    Hoi Kyll

    Ik moest gisteren werken en kon dus niet op het feestje zijn. Ik heb je vorige week nog gezien en toen hebben we nog even gekletst. Toch wel bijzonder dat weer een Bruijnaers het gaat zoeken in verre oorden. Zou ome Ton vroeger dan toch gelijk hebben gehad dat we afstammen van Columbus [ ipv. De Klump]. Het lijkt er wel op.We willen je heel veel succes toewensen en zullen je dan ook blijven volgen via deze site.

    Groetjes
    Kenzo & Caro
    Tante Marilyn en Ome Henk

  • 05 Februari 2012 - 22:17

    Mam:

    He miene jong, Vanaf deze pagina gaan wij je ook zeker volgen, en via skype en mail en sms en telefoon haha. Wij willen helemaal op de hoogte blijven van je avonturen. Gisteravond was inderdaad kei gezellig het was heel druk, maar in vond het super fijn voor je dat er zoveel familie en vrienden voor je kwamen om je nog ff n goede reis en verblijf te wensen.
    Nog n paar daagjes en dan "moeten" wij je nar Schiphol brengen, maar ook dat komt goed omdat ik weet dat je het kan. Ga ervoor, en maak er n onvergetelijke tijd van.

  • 05 Februari 2012 - 22:43

    Pap:

    He Kerel,
    Samen nog even kou geleden voor je weg gaat(gevoelstemperatuur -21) bij PSV-NEC .Maar dat doen wij over als je terug bent en dan hebben wij zeker beter weer. Ja het was erg druk op je feest met al je vrienden ,vriendinnen ,Ooms, Tantes,en kennissen. Hierbij wil ik iedereen bedanken die jou het allerbeste toe is komen wensen op welke wijze dan ook. Je bent er helemaal klaar voor(wij ook ????).Kyll geniet er van en maak je droom waar .
    Pap.

  • 06 Februari 2012 - 15:50

    Herline:

    Ha, die Kyll,

    Ik vond het echt heel jammer dat ik niet op jouw feest kon komen, maar ik ga je zeker volgen !!!!!!!!!

    Die "uitstapjes" van jouw generatie "Bruijnaersjes" worden wel een beetje "gewoon" onderhand. Nou ja, het is maar hoe je het bekijkt. De een is terug en de ander vertrekt alweer. Maar jij maakt het wel heel erg bont, Nieuw Zeeland, toe maar !!!!!
    Echt veel verder weg was zeker niet mogelijk ?
    Je krijgt volgens mij wel een uniek mooi land te zien, geniet ervan want er zijn niet veel mensen die zo'n kans krijgen, en ik gun het je van harte.
    Maak mooie foto's zodat wij hier in dit op dit moment "ontzettend" koude landje ook een beetje mee kunnen genieten.

    Ik kijk uit naar je reisverslagen en wens je echt een geweldige en leerzame tijd daar, let goed op jezelf, laat je niet gekmaken, geniet ervan, maar zorg dat je weer veilig, gezond en wel met een hele bult levenservaring straks weer naar Nederweert komt. Je mag trots op jezelf zijn dat je dit avontuur aandurft, en wij zijn dat ook een beetje op jou !!!!!!!!!!!

    Geniet ervan,
    Herline

  • 06 Februari 2012 - 18:03

    Kelsey:

    Lief klein broertje van mij,

    Wat was het een geslaagd feestje afgelopen weekend, wat een gezelligheid! Ik weet zeker dat iedereen jou enorm gaat missen (vooral ons diezeltje haha). Maar ook pap en mam, ik en de hele bups die zaterdag hier waren natuurlijk! Niet te spreken over de mensen die niet meer in het huis pasten haha anders was het vast nog drukker geweest ;)

    Geniet van iedere minuut want voor dat je het weet zit je weer thuis. En geloof me; daar is alles weer zoals het op dit moment is enja.. zó bijzonder is dat niet. Al zijn wij natuurlijk wel een erg gezellig gezinnetje om naar terug te komen haha ;)

    Have fun met de kiwi's en wie weet: tot in Nieuw Zeeland?

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederweert

Down Under

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

Ik ga maar weer eens op huis aan..

25 Juni 2012

Still alive

21 Mei 2012

Pap Mam & Kelsey

18 April 2012

Eastern

03 April 2012

St. Patricksday, family & Paihia

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 15235

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 30 Juli 2012

Down Under

Landen bezocht: